![]() I dag ble det lagt en stor konvolutt i postkassene til alle beboere i borettslaget. Konvolutten inneholder informasjon om nye vinduer, og om fornying av avløpsrør. Fornyelse avløpsrør skjer i to omganger: i august-oktober blir rørene i blokkene BJN 14, 15, 18, 20, 22, 24 og 26 oppgradert. Neste runde blir til våren, da er det rørene i resten av blokkene som blir oppgradert. Dette er arbeid som medfører at man ikke kan bruke bad og toalett, les informasjonen i skrivet. Styret må få tilbakemelding innen 1. februar, for å få oversikt over antall vinduer og verandadører som skal byttes. Kopi av skrivene kan lastes ned her: Infoskriv avløpsrør. Infoskriv nye vinduer. Svarskjema antall vinduer. Svarfrist 1.februar Bestillingsskjema vinduer og verandadør. Comments are closed.
|
Aktuelle datoer: 1.mars 2021: frist for innmelding av saker til generalforsamlingen mai 2021. 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|