![]() Arbeidet med å skifte ut dørtelefonen vil foregå i oktober og i januar. Det skal monteres nytt svarapparat i hver enkelt leilighet. Det gamle telefonrøret pensjoneres, og det blir montert en skjerm på samme sted som dørtelefonen nå er montert. På skjermen kan du se hvem som ringer på ytterdøren, og klikke for å gi adgang. Skjermen som er valgt er 18 cm høy og 12,5 cm bred. Hvis du ønsker en større skjerm kan du få det, men må da betale et mellomlegg på kr 1000 direkte til firmaet Assistentpartner. Bestilling: se info i brevet som kommer i postkassen. De som ønsker det kan få montert skjermen et annet sted enn der dørtelefonen er montert i dag. Det vil defineres som tilleggsarbeid og må bekostes av hver beboer direkte til Assistentpartner. Vi legger brev i postkassen minst en uke før montøren kommer. Hvis ingen kan være hjemme må nøkkel leveres vaktmester eller montør på forhånd. Se info som kommer i postkassen. Framdriftsplanen er sendt ut som nyhetsskriv til alle beboere som står på epostlista. Comments are closed.
|
Aktuelle datoer: 1.mars 2021: frist for innmelding av saker til generalforsamlingen mai 2021. 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|