Styret sendte i slutten av august ut forespørsel om det var flere som ønsket å skifte ut til nye varmekabler. Forsikringen dekker ikke lenger kablene som ble lagt i 2005/2006. Responsen var stor, og etter å ha innhentet tilbud og hatt møter med leverandører blir det nå sendt ut et rundskriv. Skrivet kommer i alle postkasser, og er også lagt ut på våre nettsider her.
Vi understreker at det er helt frivillig å bli med på en felles ordning. Det vil samtidig bli mulighet for å få gjort mer enn å legge nye varmekabler. Dette står det om i skrivet som kommer i postkassene 28.oktober. Der vil du også finne et bestillingsskjema. I løpet av uke 45 eller 46 vil Elektro-Sivert og Foss bad lage en utstilling på styrerommet. Utstilingen kan sees gjennom vinduene på styrerommet. Det vil bli utstilt fliser og et eksempel på baderomsmøbler. Alle som bestiller blir kontaktet av Elektro-Sivert for befaring. Da kan du få svar på alle spørsmål om baderomsmøbler og annet. Bestilling MÅ være styret i hende 31.november, bestillinger som kommer inn etter det kan ikke betale grunnpakken via husleien. Comments are closed.
|
Aktuelle datoer: 1.mars 2021: frist for innmelding av saker til generalforsamlingen mai 2021. 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|