![]() Det ble dessverre litt rot da alle beboere skulle få utlevert 2 gjestekort sammen med kalender og rundskriv. Det var trykkfeil på mange av gjestekortene, og det så vi ikke da de ble delt ut. Noen har fått lapper som det står "Parkeringsbevis" på. I et forsøk på å rydde opp i dette er det lagt ut et nytt rundskriv i alle postkasser, pluss oppslag på oppslagstavlene. De som har fått utlevert et kort som det står "parkeringsbevis" på må følge oppfordringen i rundskrivet, og få disse byttet til gjestekort. De utleverte kortene med tekst "Parkeringsbevis" er ugyldige. De som fikk to gjestekort trenger ikke gjøre noe, de fikk det de skulle ha, og alt er i skjønneste orden. Så er det parkeringsbevisene, det vil si de som er de riktige parkeringsbevisene. De blir, som tidligere annonsert, utlevert til beboere som disponerer bil. Datoene for utlevering av parkeringsbevis for 2013 : onsdag 9/1 kl. 19:30 - 20:00 onsdag 23/1 kl. 19:30 - 20:00 torsdag 31/1 kl. 19:30 - 20:00 Parkeringsbevis er kun gyldige når de er utlevert med påskrift fra styret i borettslaget. Utleveres på styrerommet, Etterstadsletta 97, inngang fra hovedveien. Fra og med 1.februar er alle kort med dato 2012 ugyldige. Uten nytt gjestekort eller parkeringsbevis risikerer man å bli ilagt avgift (parkeringsbot). Comments are closed.
|
Aktuelle datoer: 20.april kl 7-15: gatene feies. Alle biler må fjernes. 2.-13.mai: dugnad 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|