![]() I går, torsdag 23.november, ble det lagt et rundskriv i alle postkasser. I rundskrivet står det om :
![]() Som mange har registrert innfører kommunen beboerparkering i området vårt fra 8.januar neste år. Det vil antakelig føre til noe mer press på parkering i vårt borettslag i og med at de av våre beboere som nå parkerer i hovedgaten sannsynligvis vil parkere inne i borettslaget (der kommunens beboerparkering ikke gjelder). Se link til mer informasjon om beboerparkeringen nederst i denne meldingen. Tidligere praksis med utdeling av både parkeringskort og gjestekort utgår. Ny ordning gjeldende fra 2018:
Nytt er altså at alle som ønsker parkeringskort eller gjestekort må hente kort på styrerommet. Hentedatoer:
Mistet kort: kan erstattes mot et gebyr på kr 50. Biler med fast parkeringsplass eller garasje kan ikke parkeres i gaten. Brudd på dette kan medføre at man mister den faste plassen/garasjen. Dersom en som har fast plass i en periode ikke benytter plassen (ferie o.l), ser vi gjerne at den lånes bort til en annen beboer i borettslaget, vedkommende får et spesielt gjestekort. Vi ønsker ikke at faste parkeringsplasser skal stå ubrukt. De med garasjeplass kan, som tidligere, ha en gjest parkert inntil sin garasjeport, det krever et spesielt gjestekort. Det vil bli utdeling av nye oblat til de med fast plass i februar. Nærmere informasjon om dette kommer senere. Link til Oslo kommunes nettsider om beboerparkering |
Aktuelle datoer: 20.april kl 7-15: gatene feies. Alle biler må fjernes. 2.-13.mai: dugnad 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|