![]() Står det riktig navn på ringeklokken nede? IKKE klistre lapper over den gamle! Det er faktisk veldig enkelt å få det riktig: bruk vårt skjema for å bestille lapp med riktig navn, så blir den montert av vaktmester. Koster deg bare innsatsen med å skrive navn og adresse i dette bestillingsskjemaet. Og er du ikke på internett: skriv ditt navn, adresse, leilighetsnummer og telefon på et ark, pluss teksten som skal stå på navneskiltet. Legg den i styrets postkasse (kortenden av ESL 97C), eller lever den til vaktmesteren. Plasten utenpå navnelappene er mange steder veldig slitt, og sol og vær har gjort plasten matt. Vaktmester har kjøpt inn nye deksler, og monterer disse. ![]() 11. mai er det årsmøte med valg av medlemmer til styret og valgkomiteen. Vi ønsker kandidater som: 1. Har gode samarbeidsevner. 2. Gjerne har kunnskap om drift av borettslag, i første omgang med tanke på bygningsmasse og vedlikehold. 3. Vil forplikte seg til dette i 2 år (styret), eller 1 år (varamedlem), eller 1 år (valgkomité). Styret møtes annenhver uke og behandler ca. 170 saker årlig. Merk at det også er en del arbeid mellom styremøtene. 4. MERK: Du MÅ være bosatt i borettslaget. Som styremedlem får du:
Vis din interesse: Send oss ditt navn og adresse innen 21. februar, til: valgkomiteen@etterstadvest.no Hilsen valgkomiteen i Etterstad Vest borettslag. |
Aktuelle datoer: 1.mars 2021: frist for innmelding av saker til generalforsamlingen mai 2021. 18.mai: generalforsamling 2021 Styremøter 2021:
mandager i like uker. Åpent for spørsmål kl.18.00 - 18.30. OBS! Under koronakrisen har vi ikke åpen halvtime med frammøte, men tar det digitalt. Du kan klikke deg inn med denne lenken klokka 18 på de mandagene vi har styremøte: meet.google.com/sdm-qhpc-fgz Det er ikke krav om registrering, men du må skrive navnet ditt og nr på blokka når du logger inn. Vi kan ikke drive saksbehandling i den åpne halvtimen, saker som krever behandling må sendes i epost.
|